Ozval se nám majitel vozu Ford Galaxy, rok výroby 2007 s nájezdem 220 tisíc, s méně běžným benzínovým dvoulitrem. Vozidlo mělo velké problémy s kouřivostí. Ještě horší byli špatné starty. Majitel už měl vozidlo připravené prakticky buď na odpis, nebo generálku, ale chtěl mu dát ještě šanci. Souhlasil s tím, že se můžeme podívat na lehce přístupné svíčky před a po dekarbonizaci.
Před čištěním
Při nastartování se auto rozkuckalo a vyšel mohutný bílý kouř. Když s ním majitel chtěl jen kousek přejet, dvakrát zhasl motor. Prý podle majitele běžné, že musí být motor pod plynem, aby se rozjel, a za studena je to ještě horší. Motor byl velmi hlasitý, klepal, na první pohled by člověk řekl, že je motor před smrtí. Nechali jsme motor zahřát na provozní teplotu, pak jsme spustili dekarbonizaci.
Jak to dopadlo po dekarbonizaci?
Cca po 20 minutách už byl znát rozdíl, že se motor klidnil. Po cca 45 minutách auto prakticky přestalo kouřit. Přikládáme video, kde je kouř zahřátého motoru a poté pro porovnání kouř po dekarbonizaci. Kouř za studena jsme vzhledem k intenzitě ani nenatáčeli.
Po dekarbonizaci se jel majitel krátce projet, auto se chovalo úplně jinak – zdravěji, motor byl mnohem klidnější, nevyšel žádný kouř. Ohledně problému startování za studena a zhasínání nás pak majitel informoval další dny, že je už vše v naprostém pořádku. Žádné špatné starty už se nekonaly.
Následně jsme znovu rozdělali svíčky, které by stály za to vyměnit za nové. Můžete posoudit sami. Nicméně přikládáme fotky před a po dekarbonizaci. Nejdůležitější však je, že jsme motoru o několik let prodloužili život.
Podobných příběhů máme desítky, ne všechny ale takto dokumentujeme. Pokud chcete také svému vozidlu pomoci, neváhejte přijet.
Pokud byste si rádi nechali udělat dekarbonizaci, jsme tu pro Vás. Vyčistili jsme již tisíce aut a rádi provedeme dekarbonizaci i na tom Vašem. Stačí se nám ozvat přes formulář, nebo zavolat na 792 767 337. Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích. Najdete nás na Instagramu a Facebooku.